Anvelope Acvila Romania
Ai nevoie de ajutor? 0755 047 253 / 0754 200 195 / 0743 559 673
Program: Luni-Vineri, 09:00-17:00
Acvila Romania - Magazin Anvelope Online » Anvelope Camioane » Anvelope Camioane CONTINENTAL HTL 385/65 R 22.5 160 K

Anvelope Camioane CONTINENTAL HTL 385/65 R 22.5 160 K

Anvelope  CONTINENTAL HTL 385/65 R22.5 160 K

Specificaţii tehnice Anvelope CONTINENTAL

  • Producător: CONTINENTAL
  • Model: HTL
  • Stare: Noi
  • Dimensiune: 385/65 R 22.5
  • Indice viteză: K (110 km/h)
  • Indice sarcină: 160
  • Destinaţie: Camioane
  • Axa: Trailer
Comenzi telefonice 0755 047 253 / 0754 200 195 / 0743 559 673

Termen de livrare:

24-48 ore în orice localitate

1900 lei (TVA şi taxa eco incluse) Verifică stoc la numărul
0755 047 253 / 0754 200 195 / 0743 559 673
CONTINENTAL este un producator de anvelope renumit. HTL 385/65 R22.5 160 K, este o anvelopa de calitate marca CONTINENTAL

CONTINENTAL Fondata in localitatea Hanovra in 1871, compania Continental este, astazi, unul dintre producatorii de top in domeniul fabricarii de anvelope. Cu o paleta larga de produse (anvelope pentru turisme, camioane, agro-industriale, moto) Continental creeaza, produce si distribuie anvelope sub marcile: Continental, Uniroyal, Semperit, General Tire, Viking, Gislaved, Euzkadi, Sime Tyres, Barum, Mabor, Matador, AmeriSteel, Novum, Simex, Astrum Blue si Techno tread. Initial, in fabrica de la Hanovra s-au produs anvelope solide pentru trasuri si biciclete, iar in 1892 sunt produse primele anvelope pneumatice pentru biciclete. Istoria companiei Continental este marcata de premiere si inovatii in ceea ce priveste crearea si fabricarea de anvelope. Astfel, in 1859, fabrica germana lanseaza productia de cauciucuri pneumatice auto fara profil, pentru ca in 1904 sa prezinte prima anvelopa de autoturisme profilata din lume. Un an mai tarziu, in 1905, sunt concepute anvelopele antiderapante nituite, predecesoarele anvelopelor cu crampoane metalice. Tot in aceasta perioada este inventata si janta demontabila pentru automobilele de tip Sedan, in acest mod este redus timpul si efortul depus la schimbarea anvelopelor. La aniversarea a 50 de ani de existenta , in 1921, Continental lanseaza anvelopele cu cord metalic; tot in aceasta perioada sunt produse primele anvelope pneumatice gigant, inlocuindu-se, astfel, anvelopele solide utilizate pana atunci pe vehiculele comerciale. Anii ’30 marcheaza introducerea cauciucului sintetic in procesul de producere a pneurilor. Continental este prima companie germana care fabrica anvelope fara camera de aer, cererea pentru brevetarea cauciucurilor TL fiind introdusa in 1943. In anii ’60 se lanseaza productia de masa a anvelopelor in constructie radiala. In vederea obtinerii unor performante cat mai inalte la rularea in conditii de iarna, compania germana lanseaza in 1972 gama de anvelope de iarna fara nituri Conti-Contact. Totodata, Continental a adaugat la gama sa de anvelope conventionale iarna marcajul M+S. Calitatea si performantele anvelopelor Continental s-au remarcat inca din 1901, odata cu victoria in cursa auto Nisa-Salon-Nisa a primului automobil Daimler fabricat (denumit Mercedes) echipat cu pneuri Continental. Totodata, in 1909 divizia Continental Aeroplan furnizeaza materialele cu care sunt acoperite aripile avionului care efectueaza primul zbor peste Canalul Manecii. Investitiile constante in cercetare si dezvoltare, continua preocupare pentru atingerea unor inalte standarde de performanta si calitate, precum si utilizarea unor tehnici si tehnologii prietenoase cu mediul inconjurator, au transformat marca Continental intr-un etalon al profesionalismului si a rezultatelor exceptionale in domeniu. Promovand responsabilitatea fata de mediul inconjurator, compania germana este primul producator care scoate pe piata, in 1991, o anvelopa ecologica pentru autoturisme – ContiEcoContact. Oferind solutii sigure, viabile si personalizate Continental lanseaza in 2003 anvelopa ContiSportContact 2, prima anvelopa din lume aprobata pentru viteze de pana la 360km/h. In vederea asigurarii sigurantei si confortului la rulare au fost dezvoltate tehnologii precum: sistemul SSR (permite rularea pe pana pentru anvelopele cu sectiune transversala mica; acest sistem presupune ranforsarea peretelui lateral autoportan care nu permite pneului, in cazul unei pene, sa sara de pe janta); Conti SEAL (datorita unui strat vascos si lipicios din interiorul anvelopei orice impunsatura de pana la 5 mm este etanseizata imediat); CSR-ContiSupportRing (disponibila pentru anvelopele cu peretele lateral mai mare, aceasta tehnologie presupune existenta unui inel din otel inoxidabil cu o baza flexibila; inelul este montat impreuna cu anvelopa standard). Pozitionandu-se drept principalul producator german de anvelope, compania Continental fuzioneaza la sfarsitul anilor ’20 cu alte firme germane din industria cauciucului sub denumirea Continental Gummi-Werke AG. Procesul de extindere la nivel european este initiat odata cu achizitionarea companiei austriece Semperit (1985), iar in 1987 este cumparat pachetul majoritar al companiei americane General Tire. La sfarsitul anilor ’80 inceputul anilor’90 este infiintata o asociere in participatiune impreuna cu societatea portugheza Mabor pentru productia de anvelope in Lousado; preluarea completa a firmei lusitane se realizeaza in 1993. Tot in 1993, Continental achizitioneaza pachetul majoritar al companiei Barum. Procesul de extindere al companiei germane presupune si infiintarea unor noi unitati de productie si centre de cercetare si dezvoltare; astfel de centre sunt deschise atat in Europa (Slovacia, Romania si altele), cat si pe continentul american (Argentina, Mexic), african (Africa de Sud), asiatic (in 2009 se deschide un nou sediu central in Shanghai precum si un centru de cercetare si dezoltare). In prezent, in Romania Continental detine opt (8) unitati de productie si trei (3) centre de dezvoltare la Timisoara, Sibiu, Iasi, Carei si Arad. Prima fabrica Continental din Romania a fost deschisa in 2000 la Timisoara; aici sunt produse anvelope pentru turisme. La Timisoara si Carei, Continental detine si fabrici pentru componente industriale, iar la Sibiu o uzina de componente auto. Transformarea companiei de la un jucator important la nivel national la unul dintre cei mai importanti producatori din industrie la nivel international, a oferit posibilitatea implicarii Continental si pe piata pieselor, accesoriilor si electronicelor auto. Asadar, sub sigla Continental se produc folii si imitatii de piele; frane si cadre auto; suporturi hibro-elastice (elemente speciale de sprijin utilizate în proiectarea motoarelor pentru amortizarea vibrațiilor și zgomotului); ISAD-demarorul alternator cu amortizoare integrate (o tehnologie cheie care reprezinta conditia prealabila necesara pentru sistemele de propulsie hibride, contribuind, totodata, si la reducerea substantiala a consumului de combustibil si a emisiilor); burdufuri din poliuretan turnat prin exudare si suflare; baterii litiu-ion pentru vehicule cu mecanisme de actionare hibride. Anul 2006 marcheaza extinderea activitatii Continental in domeniul sistemelor telematice prin achizitionarea unitatilor de productie de electronice auto ale companiei americane Motorola. In scopul unei cresterii vizibilitatii si a unei cat mai bune informari privind produsele si activitatea companiei, inca din 1913 este editata revista proprie pentru clienti EchoContinental. CONTINENTAL Fondata in localitatea Hanovra in 1871, compania Continental este, astazi, unul dintre producatorii de top in domeniul fabricarii de anvelope. Cu o paleta larga de produse (anvelope pentru turisme, camioane, agro-industriale, moto) Continental creeaza, produce si distribuie anvelope sub marcile: Continental, Uniroyal, Semperit, General Tire, Viking, Gislaved, Euzkadi, Sime Tyres, Barum, Mabor, Matador, AmeriSteel, Novum, Simex, Astrum Blue si Techno tread. Initial, in fabrica de la Hanovra s-au produs anvelope solide pentru trasuri si biciclete, iar in 1892 sunt produse primele anvelope pneumatice pentru biciclete. Istoria companiei Continental este marcata de premiere si inovatii in ceea ce priveste crearea si fabricarea de anvelope. Astfel, in 1859, fabrica germana lanseaza productia de cauciucuri pneumatice auto fara profil, pentru ca in 1904 sa prezinte prima anvelopa de autoturisme profilata din lume. Un an mai tarziu, in 1905, sunt concepute anvelopele antiderapante nituite, predecesoarele anvelopelor cu crampoane metalice. Tot in aceasta perioada este inventata si janta demontabila pentru automobilele de tip Sedan, in acest mod este redus timpul si efortul depus la schimbarea anvelopelor. La aniversarea a 50 de ani de existenta , in 1921, Continental lanseaza anvelopele cu cord metalic; tot in aceasta perioada sunt produse primele anvelope pneumatice gigant, inlocuindu-se, astfel, anvelopele solide utilizate pana atunci pe vehiculele comerciale. Anii ’30 marcheaza introducerea cauciucului sintetic in procesul de producere a pneurilor. Continental este prima companie germana care fabrica anvelope fara camera de aer, cererea pentru brevetarea cauciucurilor TL fiind introdusa in 1943. In anii ’60 se lanseaza productia de masa a anvelopelor in constructie radiala. In vederea obtinerii unor performante cat mai inalte la rularea in conditii de iarna, compania germana lanseaza in 1972 gama de anvelope de iarna fara nituri Conti-Contact. Totodata, Continental a adaugat la gama sa de anvelope conventionale iarna marcajul M+S. Calitatea si performantele anvelopelor Continental s-au remarcat inca din 1901, odata cu victoria in cursa auto Nisa-Salon-Nisa a primului automobil Daimler fabricat (denumit Mercedes) echipat cu pneuri Continental. Totodata, in 1909 divizia Continental Aeroplan furnizeaza materialele cu care sunt acoperite aripile avionului care efectueaza primul zbor peste Canalul Manecii. Investitiile constante in cercetare si dezvoltare, continua preocupare pentru atingerea unor inalte standarde de performanta si calitate, precum si utilizarea unor tehnici si tehnologii prietenoase cu mediul inconjurator, au transformat marca Continental intr-un etalon al profesionalismului si a rezultatelor exceptionale in domeniu. Promovand responsabilitatea fata de mediul inconjurator, compania germana este primul producator care scoate pe piata, in 1991, o anvelopa ecologica pentru autoturisme – ContiEcoContact. Oferind solutii sigure, viabile si personalizate Continental lanseaza in 2003 anvelopa ContiSportContact 2, prima anvelopa din lume aprobata pentru viteze de pana la 360km/h. In vederea asigurarii sigurantei si confortului la rulare au fost dezvoltate tehnologii precum: sistemul SSR (permite rularea pe pana pentru anvelopele cu sectiune transversala mica; acest sistem presupune ranforsarea peretelui lateral autoportan care nu permite pneului, in cazul unei pene, sa sara de pe janta); Conti SEAL (datorita unui strat vascos si lipicios din interiorul anvelopei orice impunsatura de pana la 5 mm este etanseizata imediat); CSR-ContiSupportRing (disponibila pentru anvelopele cu peretele lateral mai mare, aceasta tehnologie presupune existenta unui inel din otel inoxidabil cu o baza flexibila; inelul este montat impreuna cu anvelopa standard). Pozitionandu-se drept principalul producator german de anvelope, compania Continental fuzioneaza la sfarsitul anilor ’20 cu alte firme germane din industria cauciucului sub denumirea Continental Gummi-Werke AG. Procesul de extindere la nivel european este initiat odata cu achizitionarea companiei austriece Semperit (1985), iar in 1987 este cumparat pachetul majoritar al companiei americane General Tire. La sfarsitul anilor ’80 inceputul anilor’90 este infiintata o asociere in participatiune impreuna cu societatea portugheza Mabor pentru productia de anvelope in Lousado; preluarea completa a firmei lusitane se realizeaza in 1993. Tot in 1993, Continental achizitioneaza pachetul majoritar al companiei Barum. Procesul de extindere al companiei germane presupune si infiintarea unor noi unitati de productie si centre de cercetare si dezvoltare; astfel de centre sunt deschise atat in Europa (Slovacia, Romania si altele), cat si pe continentul american (Argentina, Mexic), african (Africa de Sud), asiatic (in 2009 se deschide un nou sediu central in Shanghai precum si un centru de cercetare si dezoltare). In prezent, in Romania Continental detine opt (8) unitati de productie si trei (3) centre de dezvoltare la Timisoara, Sibiu, Iasi, Carei si Arad. Prima fabrica Continental din Romania a fost deschisa in 2000 la Timisoara; aici sunt produse anvelope pentru turisme. La Timisoara si Carei, Continental detine si fabrici pentru componente industriale, iar la Sibiu o uzina de componente auto. Transformarea companiei de la un jucator important la nivel national la unul dintre cei mai importanti producatori din industrie la nivel international, a oferit posibilitatea implicarii Continental si pe piata pieselor, accesoriilor si electronicelor auto. Asadar, sub sigla Continental se produc folii si imitatii de piele; frane si cadre auto; suporturi hibro-elastice (elemente speciale de sprijin utilizate în proiectarea motoarelor pentru amortizarea vibrațiilor și zgomotului); ISAD-demarorul alternator cu amortizoare integrate (o tehnologie cheie care reprezinta conditia prealabila necesara pentru sistemele de propulsie hibride, contribuind, totodata, si la reducerea substantiala a consumului de combustibil si a emisiilor); burdufuri din poliuretan turnat prin exudare si suflare; baterii litiu-ion pentru vehicule cu mecanisme de actionare hibride. Anul 2006 marcheaza extinderea activitatii Continental in domeniul sistemelor telematice prin achizitionarea unitatilor de productie de electronice auto ale companiei americane Motorola. In scopul unei cresterii vizibilitatii si a unei cat mai bune informari privind produsele si activitatea companiei, inca din 1913 este editata revista proprie pentru clienti EchoContinental. CONTINENTAL Fondata in localitatea Hanovra in 1871, compania Continental este, astazi, unul dintre producatorii de top in domeniul fabricarii de anvelope. Cu o paleta larga de produse (anvelope pentru turisme, camioane, agro-industriale, moto) Continental creeaza, produce si distribuie anvelope sub marcile: Continental, Uniroyal, Semperit, General Tire, Viking, Gislaved, Euzkadi, Sime Tyres, Barum, Mabor, Matador, AmeriSteel, Novum, Simex, Astrum Blue si Techno tread. Initial, in fabrica de la Hanovra s-au produs anvelope solide pentru trasuri si biciclete, iar in 1892 sunt produse primele anvelope pneumatice pentru biciclete. Istoria companiei Continental este marcata de premiere si inovatii in ceea ce priveste crearea si fabricarea de anvelope. Astfel, in 1859, fabrica germana lanseaza productia de cauciucuri pneumatice auto fara profil, pentru ca in 1904 sa prezinte prima anvelopa de autoturisme profilata din lume. Un an mai tarziu, in 1905, sunt concepute anvelopele antiderapante nituite, predecesoarele anvelopelor cu crampoane metalice. Tot in aceasta perioada este inventata si janta demontabila pentru automobilele de tip Sedan, in acest mod este redus timpul si efortul depus la schimbarea anvelopelor. La aniversarea a 50 de ani de existenta , in 1921, Continental lanseaza anvelopele cu cord metalic; tot in aceasta perioada sunt produse primele anvelope pneumatice gigant, inlocuindu-se, astfel, anvelopele solide utilizate pana atunci pe vehiculele comerciale. Anii ’30 marcheaza introducerea cauciucului sintetic in procesul de producere a pneurilor. Continental este prima companie germana care fabrica anvelope fara camera de aer, cererea pentru brevetarea cauciucurilor TL fiind introdusa in 1943. In anii ’60 se lanseaza productia de masa a anvelopelor in constructie radiala. In vederea obtinerii unor performante cat mai inalte la rularea in conditii de iarna, compania germana lanseaza in 1972 gama de anvelope de iarna fara nituri Conti-Contact. Totodata, Continental a adaugat la gama sa de anvelope conventionale iarna marcajul M+S. Calitatea si performantele anvelopelor Continental s-au remarcat inca din 1901, odata cu victoria in cursa auto Nisa-Salon-Nisa a primului automobil Daimler fabricat (denumit Mercedes) echipat cu pneuri Continental. Totodata, in 1909 divizia Continental Aeroplan furnizeaza materialele cu care sunt acoperite aripile avionului care efectueaza primul zbor peste Canalul Manecii. Investitiile constante in cercetare si dezvoltare, continua preocupare pentru atingerea unor inalte standarde de performanta si calitate, precum si utilizarea unor tehnici si tehnologii prietenoase cu mediul inconjurator, au transformat marca Continental intr-un etalon al profesionalismului si a rezultatelor exceptionale in domeniu. Promovand responsabilitatea fata de mediul inconjurator, compania germana este primul producator care scoate pe piata, in 1991, o anvelopa ecologica pentru autoturisme – ContiEcoContact. Oferind solutii sigure, viabile si personalizate Continental lanseaza in 2003 anvelopa ContiSportContact 2, prima anvelopa din lume aprobata pentru viteze de pana la 360km/h. In vederea asigurarii sigurantei si confortului la rulare au fost dezvoltate tehnologii precum: sistemul SSR (permite rularea pe pana pentru anvelopele cu sectiune transversala mica; acest sistem presupune ranforsarea peretelui lateral autoportan care nu permite pneului, in cazul unei pene, sa sara de pe janta); Conti SEAL (datorita unui strat vascos si lipicios din interiorul anvelopei orice impunsatura de pana la 5 mm este etanseizata imediat); CSR-ContiSupportRing (disponibila pentru anvelopele cu peretele lateral mai mare, aceasta tehnologie presupune existenta unui inel din otel inoxidabil cu o baza flexibila; inelul este montat impreuna cu anvelopa standard). Pozitionandu-se drept principalul producator german de anvelope, compania Continental fuzioneaza la sfarsitul anilor ’20 cu alte firme germane din industria cauciucului sub denumirea Continental Gummi-Werke AG. Procesul de extindere la nivel european este initiat odata cu achizitionarea companiei austriece Semperit (1985), iar in 1987 este cumparat pachetul majoritar al companiei americane General Tire. La sfarsitul anilor ’80 inceputul anilor’90 este infiintata o asociere in participatiune impreuna cu societatea portugheza Mabor pentru productia de anvelope in Lousado; preluarea completa a firmei lusitane se realizeaza in 1993. Tot in 1993, Continental achizitioneaza pachetul majoritar al companiei Barum. Procesul de extindere al companiei germane presupune si infiintarea unor noi unitati de productie si centre de cercetare si dezvoltare; astfel de centre sunt deschise atat in Europa (Slovacia, Romania si altele), cat si pe continentul american (Argentina, Mexic), african (Africa de Sud), asiatic (in 2009 se deschide un nou sediu central in Shanghai precum si un centru de cercetare si dezoltare). In prezent, in Romania Continental detine opt (8) unitati de productie si trei (3) centre de dezvoltare la Timisoara, Sibiu, Iasi, Carei si Arad. Prima fabrica Continental din Romania a fost deschisa in 2000 la Timisoara; aici sunt produse anvelope pentru turisme. La Timisoara si Carei, Continental detine si fabrici pentru componente industriale, iar la Sibiu o uzina de componente auto. Transformarea companiei de la un jucator important la nivel national la unul dintre cei mai importanti producatori din industrie la nivel international, a oferit posibilitatea implicarii Continental si pe piata pieselor, accesoriilor si electronicelor auto. Asadar, sub sigla Continental se produc folii si imitatii de piele; frane si cadre auto; suporturi hibro-elastice (elemente speciale de sprijin utilizate în proiectarea motoarelor pentru amortizarea vibrațiilor și zgomotului); ISAD-demarorul alternator cu amortizoare integrate (o tehnologie cheie care reprezinta conditia prealabila necesara pentru sistemele de propulsie hibride, contribuind, totodata, si la reducerea substantiala a consumului de combustibil si a emisiilor); burdufuri din poliuretan turnat prin exudare si suflare; baterii litiu-ion pentru vehicule cu mecanisme de actionare hibride. Anul 2006 marcheaza extinderea activitatii Continental in domeniul sistemelor telematice prin achizitionarea unitatilor de productie de electronice auto ale companiei americane Motorola. In scopul unei cresterii vizibilitatii si a unei cat mai bune informari privind produsele si activitatea companiei, inca din 1913 este editata revista proprie pentru clienti EchoContinental.