Anvelope Acvila Romania
Ai nevoie de ajutor? 0755 047 253 / 0754 200 195
Program: Luni-Vineri, 09:00-17:00
Acvila Romania - Magazin Anvelope Online » Anvelope Camioane » Anvelope Camioane MICHELIN X MULTIWAY 3D XZE 315/80 R 22.5 156/150 L

Anvelope Camioane MICHELIN X MULTIWAY 3D XZE 315/80 R 22.5 156/150 L

  • Eficienta consumului de carburant  C
  • Gradul de aderenta pe carosabil umed  B
  • Nivelul zgomotului la rulare 72 dB
Anvelope MICHELIN X MULTIWAY 3D XZE 315/80 R22.5 156 L

Specificaţii tehnice Anvelope MICHELIN

  • Producător: MICHELIN
  • Model: X MULTIWAY 3D XZE
  • Stare: Noi
  • Dimensiune: 315/80 R 22.5
  • Indice viteză: L (120 km/h)
  • Indice sarcină: 156/150
  • Destinaţie: Camioane
  • Aplicatie: Regional
  • Axa: Directional
Comenzi telefonice 0755 047 253 / 0754 200 195

Termen de livrare:

24-48 ore în orice localitate

2722 lei (TVA şi taxa eco incluse) Verifică stoc la numărul
0755 047 253 / 0754 200 195

MICHELIN este un producator de anvelope renumit. X MULTIWAY 3D XZE 315/80 R22.5 156/150 L, este o anvelopa de calitate marca MICHELIN



Compania Michelin a fost infiintata in 1889 in Franta de catre fratii Andre si Edouard Michelin si este, astazi, unul dintre cei mai importanti producatori de anvelope la nivel mondial. Beneficiind de peste 60 de unitati de productie in 17 state si de o retea de distributie in peste 170 de state, grupul Michelin detine branduri puternice, fiabile si cu renume international (BF Goodrich, Kormoran, Kleber, Taurus, Orium, Riken, Tigar, Uniroyal si altele.) acoperind 20% din piata de anvelope. Compania Michelin isi desfasoara activitatea de productie de anvelope in 4 (patru) zone: Asia ( detine 8 fabrici in 3 state-India, China si Tailanda), America de Sud ( 2 fabrici in Brazilia), America de Nord ( 14 fabrici in 3 state-SUA, Mexic si Canada) si Europa ( 37 de fabrici in 10 state; cele mai multe, 13 in Franta, 6 in Germania, 4 in Spania, Italia, 3 in Anglia, 2 in Ungaria si Romania, 1 in Polonia, Serbia si Rusia). In Romania, Michelin si-a inceput activitatea in anul 2001, odata cu achizitionarea fabricii Zalau-Victoria. Fondata inca din 1977, fabrica Victoria produce, in prezent, anvelope Taurus, Kormoran, Riken, pneuri industriale Michelin si anvelope pentru metrou. Tot in Zalau, functioneaza si uzina Zalau Cord; construita integral de Michelin in anul 2003 si care furnizeaza fabricilor Michelin cord metalic. Cel de-al doilea centru de productie Michelin in Romania este la Floresti; aici se fabrica anvelope pentru autoturisme si camionete Michelin, BF Goodrich, Kormoran si Kleber. Sediul central este la bucuresti, iar Romania a devenit centru regional al grupului Michelin. Cu peste 100 de ani de istorie si traditie in domeniul dezvoltarii si producerii de anvelope, Michelin s-a remarcat prin permanenta capacitate de inovare, prin tehnologiile revolutionare, precum si prin angajamentul ferm privind dezvoltarea durabila. Membru din 2001 al Consiliului Mondial de afaceri, grupul Michelin si-a asumat obiectivele propuse in cadrul Proiectului de Mobilitate Sustenabila (obiective privind protectia mediului inconjurator prin reducerea emisiilor de gaze de sera, a zgomotului a emisiilor conventionale din transport astfel incat sa nu mai constituie o preocupare semnificativa de sanatate publica). Paleta de anvelope concepute, produse si comercializate de grupul Michelin cuprinde pneuri pentru autoturisme (de vara, iarna si all season), masini de epoca, camioane, autoutilitate, avioane, motociclete, biciclete, SUV-uri, 4X4, industriale, agricole, pentru aplicatii off-road, precum si pentru competitii sportive (in acest sens, se remarca proiectul Michelin Green X ca parte a angajamentului Michelin privind mobilitatea sustenabila; astfel, in cadrul proiectului sunt premiate echipele de cursa care reusesc sa imbine cu success performanta si eficienta energiei). Performantele deosebite si calitatea superioara a pneurilor Michelin este atestata si prin premiile si distinctiile primite de-a lungul anilor (ex. peste 25 de premii din 2015 pana in prezent in Europa). Recunoasterea internationala si popularitatea produselor Michelin a fost posibila si datorita Omuletului Michelin-anvelopa insufletita. Inca de la conceperea acestuia in 1898 de catre fondatorii companiei si pana in prezent, imaginea Omuletului construit din anvelope a contribuit la succesul marcii. In 2000 Omuletul Michelin a fost desemnat cea mai buna imagine a unui brad din toate timpurile . Grupul Michelin s-a remarcat nu doar in domeniul pneurilor, ci si in domeniul turistic. In 1900 este lansat primul Ghid Michelin, conceput ca o idee de marketing, o brosura care sa contina harti, informatii practice privind mecanica masinilor si instructiuni pentru schimbarea anvelopelor, prescum si o lista de hoteluri si restaurante unde soferii ar fi putut opri. Succesul ghidului, a dus la extinderea sa, mai intai in spatiul francofon(Belgia, Algeria, Tunisia), ulterior la nivel mondial. In timpul celor doua conflicte mondiale editarea ghidului a fost suspendata, fiind reluata la sfarsitul lor. Cea mai de succes parte a ghidului s-a dovedit a fi cea privind restaurantele, astfel a luat nastere in 1926 conceptul de “stea Michelin pentr restaurante”; initial se acorda o singura stea, iar ulterior (1931) a fost stabilita ierarhia de 1-2-3 stele Michelin.